REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
„I LOVE SŁOWACKI”
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym „I Love Słowacki” dla funkcjonujących w ramach spółki Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o. o. obiektów tj.:
- Terma Słowacki Resort Medical Spa
- Sanatorium „Słowacki” Hotel Medical SPA
- Sanatorium „RAFAŁ”
- Organizatorem Programu jest Sanatoria Słowacki Sp. z o. o. przy ul.1 Maja 33 w Busku-Zdroju wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000697752, NIP 6551975373, z kapitałem zakładowym w wysokości 11 800 000,00 zł.
II. Warunki przystąpienia do Programu
- W Programie lojalnościowym „I Love Słowacki” mogą uczestniczyć osoby fizyczne powyżej
18 roku życia i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które osobiście przebywały na pobytach w obiektach objętych programem. - Zniżka dotyczy jedynie osoby, która jest uczestnikiem Programu. Zniżka nie dotyczy osób poniżej 13 roku życia.
- Program nie dotyczy pobytów grupowych i konferencyjnych.
- W Programie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora Programu.
- Warunkiem korzystania z uprawnień wynikających z faktu uczestnictwa w programie jest brak zaległych płatności na rzecz Organizatora Programu.
- Korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie nie można łączyć z innymi promocjami oferowanymi przez Sanatoria „SŁOWACKI”, chyba że dana promocja wyraźnie przewiduje taką możliwość.
III. Przystąpienie do programu
- Warunkiem przystąpienia i uczestnictwa w programie jest złożenie deklaracji członkowskiej (będącej załącznikiem do niniejszego Regulaminu) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów związanych z realizacją niniejszego Programu Lojalnościowego.
- Uczestnicy programu lojalnościowego będą otrzymywać informacje o promocjach, ofertach specjalnych i innych ważnych wydarzeniach firmowych. Powyższe informacje będą przesyłane drogą elektroniczną, sms lub pocztą tradycyjną.
- W przypadku odwołania ww. zgód uczestnik programu traci przywileje wynikające z Programu oraz posiadany status Gościa.
IV. Zasady działania Programu
- Program określa trzy poziomy lojalności. Poziomy lojalności Gościa będą określane na podstawie sumy noclegów w obiektach należących do Organizatora Programu.
Pobyty refundowane częściowo lub w całości przez NFZ, pobyty organizowane przez portale pośredniczące np. Booking, Travelist itp. nie będą wliczane do programu lojalnościowego.
Poziom I
Gość Brązowy – minimum 14 noclegów w obiektach należących do spółki
Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o. o.
Korzyści: Zniżka 5%
Poziom II
Gość Srebrny – minimum 28 noclegów w obiektach należących do spółki
Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o. o.
Korzyści: Zniżka 7%
Poziom III
Gość Złoty – minimum 42 noclegi w obiektach należących do spółki Sanatoria
„SŁOWACKI” Sp. z o. o.
Korzyści: Zniżka 10%
- Zniżki obowiązują na wszystkie pakiety pobytowe oferowane przez obiekty objęte programem, z wyłączeniem ofert specjalnych np. Majówka, Boże Narodzenie, Wielkanoc etc. Zniżka na pobyt będzie naliczona od cen wyjściowych – promocje nie łączą się z innymi oferowanymi przez obiekty.
- Przywileje obowiązują tylko przy dokonywaniu rezerwacji pobytu bezpośrednio przez pracownika danego obiektu, telefonicznie, w recepcji hotelowej lub mailowo.
W przypadku rezerwacji założonej przez stronę internetową obiektu, zniżka zostanie naliczona w momencie zameldowania gościa, po weryfikacji poziomu lojalności przez pracownika Działu Rezerwacji. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach zakładanych przez portale pośredniczące (np. Booking, Travelist itp.). - Dokonując rezerwacji należy poinformować obsługę recepcji o chęci przystąpienia do Programu lub o uczestnictwie w Programie Lojalnościowym „I Love Słowacki”.
- Rozliczenia finansowe oraz aktualizacja statusu Uczestnika Programu dokonywane są tylko przez recepcję obiektów objętych Programem Lojalnościowym.
- Zniżki oraz przywileje przysługujące Uczestnikowi Programu nie łączą się z promocjami i ofertami specjalnymi proponowanymi przez Sanatoria „SŁOWACKI”, stale bądź okresowo i skierowanymi do ogółu Gości hotelowych. W takim przypadku Uczestnik Programu sam wybiera korzystniejszą dla niego ofertę.
- Jeżeli w trakcie jednego z pobytów uczestnik Programu lojalnościowego przekroczy dany próg ilości zrealizowanych noclegów – otrzymuje odpowiedni status gościa podczas płatności za pobyt i wymeldowania. Zniżki wynikające z tytułu zmiany statusu gościa zostaną naliczone na wszystkie dodatkowe doby powyżej minimum noclegów określonych w poszczególnych poziomach lojalności. Sanatoria „Słowacki” Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy i nie nadania odpowiedniego statusu gościa osobie, która w rażący sposób naruszyła postanowienia regulaminu Programu, lub regulaminów wewnętrznych któregokolwiek z obiektów objętych Programem.
- Spółka Sanatoria „Słowacki” Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo usunięcia gościa z programu lojalnościowego w przypadku rażącego naruszenia Regulaminów lub Polityki Bezpieczeństwa obiektów objętych programem.
V.Postanowienia końcowe
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest
Organizator Programu. - Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Uczestnikowi Programu przywileje, w przypadku gdy: Uczestnik programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, Uczestnik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu wynikających z regulaminów wewnętrznych, zgodnych z dobrymi obyczajami czy też do poleceń personelu hotelowego, lub gdy dane podane przez Uczestnika Programu okażą się nieprawdziwe.
- Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Uczestników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej: www.sanatoriaslowacki.pl oraz www.rafal.busko.com.pl.
- Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu, z zachowaniem trzymiesięcznego okresu przejściowego, przy czym Uczestnik Programu ma prawo skorzystać z Programu do trzech miesięcy po jego zakończeniu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Strony Programu zobowiązują się dążyć do rozstrzygania ewentualnych sporów, mogących powstać w związku z wykonywaniem Programu, w drodze negocjacji na zasadzie porozumienia stron, a w przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 30 dni od daty zaistnienia sporu, właściwym do jego rozstrzygnięcia będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora Programu.
- Aktualny Regulamin znajduje się na stronie internetowej www.sanatoriaslowacki.pl oraz www.rafal.busko.com.pl. Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 15 stycznia 2022 roku do czasu odwołania.
- Uczestnik Programu jest zobowiązany przynajmniej raz w ciągu dwóch lat skorzystać z usług Sanatoria „SŁOWACKI”. Przerwa w korzystaniu z usług firmy dłuższa niż 2 lata skutkuje anulacją uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz utratą posiadanego statusu Gościa.
Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe Uczestników Programu będą przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu są Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy 1 Maja 33 w Busku-Zdroju.
- Dane kontaktowe Organizatora Programu:
- Telefon: 41 370 80 95; 41 378 78 79; 41 378 39 68
- Adres e-mail: sanatorium@slowacki.busko.pl
- Sanatoria Słowacki Sp. z o.o., ul. 1 Maja 33 , 28-100 Busko-Zdrój
- W przypadku zmiany danych osobowych, Uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić ten fakt Organizatorowi Programu telefonicznie pod ww. numery, pocztą elektroniczną na ww. adres lub bezpośrednio w recepcji hotelowej.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celach:
- związanych z przeprowadzeniem Programu i wykonaniem uprawnień oraz obowiązków w ramach niniejszego Programu - do czasu zakończenia Programu, z tym zastrzeżeniem, że dane te mogą być przetwarzane również po zakończeniu Programu, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych, a także do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy/umów lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
- świadczenia usług drogą elektroniczną i przesyłania informacji handlowych – na podstawie Państwa zgody,
- marketingu bezpośredniego produktów lub usług, w tym nawiązania kontaktu, przedstawiania oferty, prowadzenie pomiarów i analiz, nieobejmujących profilowanie – na podstawie Państwa zgody,
- dane dla celów marketingowych, w przypadku przetwarzania na podstawie zgody, przetwarzane będą do czasu jej wycofania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu, dane przetwarzane będą do czasu wniesienia sprzeciwu.
- Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty:
- Sanatoria Słowacki Sp. Z o. o. w Busku-Zdroju
- Podmioty uprawnione na podstawie obowiązującego prawa np. sądy i organy państwowe (np. Urząd Skarbowy),
- Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- Dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych,
- Zmiany danych (sprostowania, uzupełniania, aktualizacji),
- Wycofania zgody w dowolnym momencie w przypadkach przetwarzania danych na podstawie udzielonej uprzednio zgody,
- Ograniczenia przetwarzania w dowolnej chwili, ze względu na szczególną sytuację, chyba że przetwarzanie jest wymagane zgodnie z przepisami prawa,
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się podstawie prawnie uzasadnionego interesu, lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację,
- Żądania usunięcia danych,
- Przenoszenia danych osobowych tj. do otrzymania tych danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, oraz mają Państwo prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi,
- Wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne w celu przeprowadzenia Programu Lojalnościowego „I Love Słowacki”.