Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym „I Love Słowacki” dla funkcjonujących w ramach spółki Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o. o. obiektów tj.:
Terma Słowacki Resort Medical Spa
Sanatorium „Słowacki” Hotel Medical SPA
Sanatorium „RAFAŁ”
Organizatorem Programu jest Sanatoria Słowacki Sp. z o. o. przy ul.1 Maja 33 w Busku-Zdroju wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000697752, NIP 6551975373, z kapitałem zakładowym w wysokości 11 800 000,00 zł.
II.Warunki przystąpienia do Programu
W Programie lojalnościowym „I Love Słowacki” mogą uczestniczyć osoby fizyczne powyżej
18 roku życia i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które osobiście przebywały na pobytach w obiektach objętych programem.
Zniżka dotyczy jedynie osoby, która jest uczestnikiem Programu. Zniżka nie dotyczy osób poniżej 13 roku życia.
Program nie dotyczy pobytów grupowych i konferencyjnych.
W Programie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora Programu.
Warunkiem korzystania z uprawnień wynikających z faktu uczestnictwa w programie jest brak zaległych płatności na rzecz Organizatora Programu.
Korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie nie można łączyć z innymi promocjami oferowanymi przez Sanatoria „SŁOWACKI”, chyba że dana promocja wyraźnie przewiduje taką możliwość.
III.Przystąpienie do programu
Warunkiem przystąpienia i uczestnictwa w programie jest złożenie deklaracji członkowskiej (będącej załącznikiem do niniejszego Regulaminu) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów związanych z realizacją niniejszego Programu Lojalnościowego.
Uczestnicy programu lojalnościowego będą otrzymywać informacje o promocjach, ofertach specjalnych i innych ważnych wydarzeniach firmowych. Powyższe informacje będą przesyłane drogą elektroniczną, sms lub pocztą tradycyjną.
W przypadku odwołania ww. zgód uczestnik programu traci przywileje wynikające z Programu oraz posiadany status Gościa.
IV.Zasady działania Programu
Program określa trzy poziomy lojalności. Poziomy lojalności Gościa będą określane na podstawie sumy noclegów w obiektach należących do Organizatora Programu.
Pobyty refundowane częściowo lub w całości przez NFZ, pobyty organizowane przez portale pośredniczące np. Booking, Travelist itp. nie będą wliczane do programu lojalnościowego.
Poziom I
Gość Brązowy – minimum 14 noclegów w obiektach należących do spółki Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o. o.
Korzyści: Zniżka 5%
Poziom II
Gość Srebrny – minimum 28 noclegów w obiektach należących do spółki Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o. o.
Korzyści: Zniżka 7%
Poziom III
Gość Złoty – minimum 42 noclegi w obiektach należących do spółki Sanatoria „SŁOWACKI” Sp. z o. o.
Korzyści: Zniżka 10%
Zniżki obowiązują na wszystkie pakiety pobytowe oferowane przez obiekty objęte programem, z wyłączeniem ofert specjalnych np. Majówka, Boże Narodzenie, Wielkanoc etc. Zniżka na pobyt będzie naliczona od cen wyjściowych – promocje nie łączą się z innymi oferowanymi przez obiekty.
Przywileje obowiązują tylko przy dokonywaniu rezerwacji pobytu bezpośrednio przez pracownika danego obiektu, telefonicznie, w recepcji hotelowej lub mailowo.
W przypadku rezerwacji założonej przez stronę internetową obiektu, zniżka zostanie naliczona w momencie zameldowania gościa, po weryfikacji poziomu lojalności przez pracownika Działu Rezerwacji. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach zakładanych przez portale pośredniczące (np. Booking, Travelist itp.).
Dokonując rezerwacji należy poinformować obsługę recepcji o chęci przystąpienia do Programu lub o uczestnictwie w Programie Lojalnościowym „I Love Słowacki”.
Rozliczenia finansowe oraz aktualizacja statusu Uczestnika Programu dokonywane są tylko przez recepcję obiektów objętych Programem Lojalnościowym.
Zniżki oraz przywileje przysługujące Uczestnikowi Programu nie łączą się z promocjami i ofertami specjalnymi proponowanymi przez Sanatoria „SŁOWACKI”, stale bądź okresowo i skierowanymi do ogółu Gości hotelowych. W takim przypadku Uczestnik Programu sam wybiera korzystniejszą dla niego ofertę.
Jeżeli w trakcie jednego z pobytów uczestnik Programu lojalnościowego przekroczy dany próg ilości zrealizowanych noclegów – otrzymuje odpowiedni status gościa podczas płatności za pobyt i wymeldowania. Zniżki wynikające z tytułu zmiany statusu gościa zostaną naliczone na wszystkie dodatkowe doby powyżej minimum noclegów określonych w poszczególnych poziomach lojalności. Sanatoria „Słowacki” Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy i nie nadania odpowiedniego statusu gościa osobie, która w rażący sposób naruszyła postanowienia regulaminu Programu, lub regulaminów wewnętrznych któregokolwiek z obiektów objętych Programem.
Spółka Sanatoria „Słowacki” Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo usunięcia gościa z programu lojalnościowego w przypadku rażącego naruszenia Regulaminów lub Polityki Bezpieczeństwa obiektów objętych programem.
V.Postanowienia końcowe
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest
Organizator Programu.
Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Uczestnikowi Programu przywileje, w przypadku gdy: Uczestnik programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, Uczestnik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu wynikających z regulaminów wewnętrznych, zgodnych z dobrymi obyczajami czy też do poleceń personelu hotelowego, lub gdy dane podane przez Uczestnika Programu okażą się nieprawdziwe.
Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Uczestników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej oraz www.rafal.busko.com.pl.
Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu, z zachowaniem trzymiesięcznego okresu przejściowego, przy czym Uczestnik Programu ma prawo skorzystać z Programu do trzech miesięcy po jego zakończeniu.